رئیس خانه صنعت استان همدان بابیان اینکه در تمامی قوا مشکل اقتصادی وجود دارد، گفت: مخاطب شعار سال سه قوه کشور هستند.

مخاطب شعار سال سه قوه کشور هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا رهبر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از مسائل مهم در کشور مطرح‌شده است، تصریح کرد: مشکلات دولت در حوزه اقتصاد ناشی از بی‌تدبیری‌های گذشته بوده که حجم این مشکلات بیش‌ازحد تصور است.

وی با اشاره به اینکه وقتی مقام معظم رهبری پسوند اقدام و عمل را به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اضافه می‌کنند نشان از اهمیت اجرای آن است، تصریح کرد: این امر نشان می‌دهد که چه بر سر اقتصاد آمده و دولت چه مسئولیتی در این زمینه دارد.

رئیس خانه صنعت استان همدان ادامه داد: مخاطب مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال بخش خصوصی نبوده چراکه شرایط اقتصادی نابسامانی که به وجود آمد واحدهای موفق و تولیدی با مشکلات بسیار تعطیلی و تعدیل نیرو مواجه شدند.

وی با تأکید بر اینکه همه‌کسانی که در بخش اقتصاد به‌ویژه در بخش تولید، صنعت و کشاورزی بودند وظیفه خود را انجام داده است، گفت: مخاطب شعار سال جاری سه قوه بوده است.

حمیدرضا رهبر بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها توسط بخش خصوصی شکل می‌گیرد عنوان کرد: دولت و نفت را باید از اقتصاد گرفته و باید ملت و بخش خصوصی را در حوزه اقتصادی نگاه داشت.

وی با اشاره به اینکه در تمامی قوا با مشکل در حوزه اقتصادی مواجه هستیم تصریح کرد: در نظام مالیاتی، بانکی، تأمین اجتماعی، کار و قضایی که وظیفه حمایت از اشتغال رادارند مشکل‌داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.